Преди няколко дни прочетох, че в ebay се продава NES на цена 35,000 долара. Причината за тази цена била, че продавача има нужда от пари за да покрие всичките си сметки, а NES-а било единственото нещо което имало стоиност за него.
И познаите какво, конзолата била продадена.... за 50,000 долара !!!!!!
Сега ме извинете, отивам да си изровя Genesis-a и да го продам за 40,000 лева.
събота, 17 юли 2010 г.
Наскоро започнах да играя Aion и играта много ми харесва дори след този пост отново я пускам.
Но преди това трябва да ви разкажа да новия експанд на играта. An Assault on Balaurea ще бъде издаден на 7 септември тази година. И разбира се както всеки добър експанд той включва нови неща, а ето ги и тях - героите могат да се строяват един до друг, инстанси и зони или обвени, или нови, по голям макс левел, нови оръжия, предмети, умения и механики на летене както и домашни любимци.
Трейлъра вижте ТУК
четвъртък, 15 юли 2010 г.
Най - сетне новини за писане.
Изглежда не само, че Assassin's Creed ще се сдобие с артбук, a ще има и цяла серия от комикси посветена на играта. Поредицата ще се казва Behind and Beyond the Brotherhood и дори има трейлър, да точно така трейлър за комикс.
Треилара можете да видите ТУК
Изглежда не само, че Assassin's Creed ще се сдобие с артбук, a ще има и цяла серия от комикси посветена на играта. Поредицата ще се казва Behind and Beyond the Brotherhood и дори има трейлър, да точно така трейлър за комикс.
Треилара можете да видите ТУК
сряда, 14 юли 2010 г.
вторник, 13 юли 2010 г.
Така изглежда въпреки че са малко са останали производители, които всъщност влагат някакво усилие в решаването на проблеми.
Ето за какво говоря. Май месец тази година DICE обявиха Onslaught за Bad Company 2, но досега този режим на игра беше само за конзолите тъй като при PC-то имаше някои проблеми, но изглежда че те са били решени и Onslaught ще излиза за PC. Дата и цена на бяха обявени, но хей по добре късно отколкот никога.
Ето за какво говоря. Май месец тази година DICE обявиха Onslaught за Bad Company 2, но досега този режим на игра беше само за конзолите тъй като при PC-то имаше някои проблеми, но изглежда че те са били решени и Onslaught ще излиза за PC. Дата и цена на бяха обявени, но хей по добре късно отколкот никога.
събота, 10 юли 2010 г.
Както повечето от вас знаят наскоро свърши голямото гейминг събитие E3, но въпреки че о вече е в миналото гейминг изложенията за тази едва сега започват. И за да можете лесно да ориентирате кое кога аз съм изготвил един списък с тяхните дата и малко информация за тях.
Comic-Con - 22 - 25 юли
Comic-Con, както предполага името му, започна като изложение на комикси в течение на времето обаче започнаха да се правят игри по комикси и комикси по игри затова днес Comic-Con е 2 в 1 и гейминг, и комикс изложение.
Pax - 3 - 5 септември
Когато Pax за първи път бе изложение там се показваха игри за маса в стил монополи и други такива. Но след време PAX става едно от основните места където инди разработчиците да показват какво могат.
Quakecon - 12 - 15 август
Quakecon е мястото където създателите на шутърите показват най - новото от жанра. Ако сте фенове на FPS игри (като мен) това определено е изложението, което очаквате.
Blizzcon - 22-23 oктомври
Всичко фенове на MMORPG и RTS моля елате тук.
Comic-Con - 22 - 25 юли
Comic-Con, както предполага името му, започна като изложение на комикси в течение на времето обаче започнаха да се правят игри по комикси и комикси по игри затова днес Comic-Con е 2 в 1 и гейминг, и комикс изложение.
Pax - 3 - 5 септември
Когато Pax за първи път бе изложение там се показваха игри за маса в стил монополи и други такива. Но след време PAX става едно от основните места където инди разработчиците да показват какво могат.
Quakecon - 12 - 15 август
Quakecon е мястото където създателите на шутърите показват най - новото от жанра. Ако сте фенове на FPS игри (като мен) това определено е изложението, което очаквате.
Blizzcon - 22-23 oктомври
Всичко фенове на MMORPG и RTS моля елате тук.
петък, 9 юли 2010 г.
Епизод 2 е тук и този път ще говорим за музика... или поне за техните пародий. Видеотата, които съм избрал са ми любимите от поредицата The Key of Awesome. Та ето ги и тях:
Lady Gaga feat Lord Gaga - Bad Romance
Ke$ha - Puke Glitter
Katy Perry - California Girls
Та така от време се каних да напиша една такава статия, затова нека направо по темата.
Когато повечето от нас чуят, че игра е MMORPG обикновенно се сещаме за едно постоянно кликане и противни повтарящи се анимации на атаки и магий. Е в тази статия ще ви представя няколко игри от новия ММОARPG жанр. Или това означава, че ако примерно трябва да избегнете атака от противник вие трябва да натиснете няколко клавиша и да излезете от радиуса от атаката, а не да се притеснявате дали доджрейта ви е достатъчен.
Игрите, които ще представя, са четири на брои 2 от тях са излезли и 2 не, но ще излизат.
Global Agenda - геймплеи видео ТУК
Global Agenda е първата игра, която най - сетне разчупва монотонния геймплеи и предоставя екшън елемент. В момента играта е само дигитална и е една от малкото MMOARPG, които нямат месечна такса. За съжаление обаче точно това, че играта може да се купи само чрез дигитална дистрибуция затруднява нещата доста.
Аll Points Bulletin - геймплеи ТУК
Въпреки, че в тази игра повече се набляга на екшън елемента играта има много силни RPG елементи като цяло това определено е игра, която аз ви препоръчвам.
Tera Online - геймплеи ТУК
Като обединява класическите елементи на MMORPG в Tera малко повече се набляга на RPG елементите, да в играта има екшън елемент и тои има има голяма роля.
Blade and Soul - геймплеи видео
Blade and Soul e една от най - обещаващите MMOARPG. В играта не само, че присъстват всички елементи на ролевите игри, но са и представени по нов и оригинален начин заедно с една много сериозна екшън механика. Обаче проблемът на тази игра е кога ще излезе защото за играта се знае от 2007, а все още няма дата на излизане.
Когато повечето от нас чуят, че игра е MMORPG обикновенно се сещаме за едно постоянно кликане и противни повтарящи се анимации на атаки и магий. Е в тази статия ще ви представя няколко игри от новия ММОARPG жанр. Или това означава, че ако примерно трябва да избегнете атака от противник вие трябва да натиснете няколко клавиша и да излезете от радиуса от атаката, а не да се притеснявате дали доджрейта ви е достатъчен.
Игрите, които ще представя, са четири на брои 2 от тях са излезли и 2 не, но ще излизат.
Global Agenda - геймплеи видео ТУК
Global Agenda е първата игра, която най - сетне разчупва монотонния геймплеи и предоставя екшън елемент. В момента играта е само дигитална и е една от малкото MMOARPG, които нямат месечна такса. За съжаление обаче точно това, че играта може да се купи само чрез дигитална дистрибуция затруднява нещата доста.
Аll Points Bulletin - геймплеи ТУК
Въпреки, че в тази игра повече се набляга на екшън елемента играта има много силни RPG елементи като цяло това определено е игра, която аз ви препоръчвам.
Tera Online - геймплеи ТУК
Като обединява класическите елементи на MMORPG в Tera малко повече се набляга на RPG елементите, да в играта има екшън елемент и тои има има голяма роля.
Blade and Soul - геймплеи видео
Blade and Soul e една от най - обещаващите MMOARPG. В играта не само, че присъстват всички елементи на ролевите игри, но са и представени по нов и оригинален начин заедно с една много сериозна екшън механика. Обаче проблемът на тази игра е кога ще излезе защото за играта се знае от 2007, а все още няма дата на излизане.
Global Agenda е едно от малкото MMOARPG игри. И днес беше обявено, че играта ще бъде заредена с нов контент. The Sandstorm ще е експанжин, който ще бъде пуснат на различни етапи той ще добави много нови функции и опции към самата игра.
Също така беше анонсирано, че вече Global Agenda няма да има никакви такси за игра. Това значи - купувате играта и това. Аз сега ще отида да пробвам безплатното демо с Steam.
Също така беше анонсирано, че вече Global Agenda няма да има никакви такси за игра. Това значи - купувате играта и това. Аз сега ще отида да пробвам безплатното демо с Steam.
четвъртък, 8 юли 2010 г.
What the fuck did I just watch... това ще си помислите след като видите ТОВА видео.
Това което е показано на видеото е геймплеи от реебут на играта Space Invaders, но честно казано в един момент аз бях толкова убъркан, че не разбирах нито какво става, нито кое кое е. Дори все още не съм сигурен дали това ще е игра която ще излиза.
Това което е показано на видеото е геймплеи от реебут на играта Space Invaders, но честно казано в един момент аз бях толкова убъркан, че не разбирах нито какво става, нито кое кое е. Дори все още не съм сигурен дали това ще е игра която ще излиза.
Всички фенове на поредицата, които се притесняват че Activision доят AC (включително и мен) нека да успокоят.
Един от продуцентите на играта заяви, че нова AC игра няма да има в следващите една или две години. Според него (и според мен) всяка игра трябва да си поеме дъх и да не излизат по 1 - 2 игри на година с едно и също име. Това заявление е подкрепено с изказването, че трябва да мине малко време за да може екипът да се зареди с нови идеи и енергия.
Аssassin's Creed Brotherhood излиза тази година на 19 ноември за всички конзоли.
сряда, 7 юли 2010 г.
50 ключа бяха събрани и както преполагате ето новата джаджа за инженера затова нека разгледаме какво прави тя.
Първо The Wrangler заменя пистолета и чрез него играча може директно да поеме контрол над сентрито, но когато то е контролирано то неможе да избира целите си.
Също така The Wrangler дава щит на сентрито, който поема 66 процента от щетите в същото време скороста с която се изстрелват ракетите и патроните се одвоява, но след като инженера смени оръжие сентрито остава неактивно за 3 секунди
Първо The Wrangler заменя пистолета и чрез него играча може директно да поеме контрол над сентрито, но когато то е контролирано то неможе да избира целите си.
Също така The Wrangler дава щит на сентрито, който поема 66 процента от щетите в същото време скороста с която се изстрелват ракетите и патроните се одвоява, но след като инженера смени оръжие сентрито остава неактивно за 3 секунди
понеделник, 5 юли 2010 г.
Най - сетне след толкова много време и инженера ще се сдобие с нови оръжия, както подобава Valve са измислили как да направят нещата малко по интересни.
Или когата използвате крафтинг системата в TF2 може да ви се падне златен гаечен ключ и когато играчите крафтнат по 25 ключа Valve ще разкриват по едно от новите оръжия което значи, че преди четвъртък (когато ще бъдат всички нови оръжия) всички играчи трябва да изработили общо 75 ключа.
Тъи като първите 25 са на лице Valve пуснаха нов шотгун. The Frontier - когато сентри на инженера убие противни този шотгун получава два крита а когота сентрито направи асистенция един крит, а ако сентрито е унищожено (от противник или от самия инженер) инженера се сдобива с бонус крит. Също The Frontier има 50% по малко патрони и не получава случаини критове. Вижте The Frontier ТУК
Update: В момента са изработени 43 ключа още 7 остават.
Или когата използвате крафтинг системата в TF2 може да ви се падне златен гаечен ключ и когато играчите крафтнат по 25 ключа Valve ще разкриват по едно от новите оръжия което значи, че преди четвъртък (когато ще бъдат всички нови оръжия) всички играчи трябва да изработили общо 75 ключа.
Тъи като първите 25 са на лице Valve пуснаха нов шотгун. The Frontier - когато сентри на инженера убие противни този шотгун получава два крита а когота сентрито направи асистенция един крит, а ако сентрито е унищожено (от противник или от самия инженер) инженера се сдобива с бонус крит. Също The Frontier има 50% по малко патрони и не получава случаини критове. Вижте The Frontier ТУК
Update: В момента са изработени 43 ключа още 7 остават.
Така напоследък няма много интересни новини за това трябва да се ровя и дебрите на интиринеатъ само и само да има какво да напиша, но ето дори и така няма много новини.
Така нека си дойдем на думата. Другата седмица на евент ще бъде показано демо на Fable 3 с името "Fable III: Story, Cast and Simulation" и ще разказва как разработчиците на играта са успели да обединят тези три елемента.
Демото ще бъде показано на 15 юли четвъртък.
Междудругото Fable 3 излиза на 26 Октомври за PC и Xbox 360.
петък, 2 юли 2010 г.
Искате ли приказка, мили деца ? Не ? Е, съжалявам тогава, защото и да не искате ще я получите.
,,Имало едно време един Принц на Персия. Имало преди него и други Принцове на Персия, но в момента те не ни интересуват. Имало след него един друг, който само се е наричал Принц, без да е такъв наистина, но той също не ни интересува и дори няма да го споменаваме повече.
Принцът, за когото е нашата история, се появил за пръв път преди седем години и бързо успял да спечели сърцата на хората благодарение на всички хубави качества, които притежавал. Той можел да бяга по стени, да контролира силите на времето, а на бързината, гъвкавостта и бойните умения можели да съперничат само малцина от известната по онова време Джедайска академия. Историята на Принца се носела от уста на уста, от игрална платформа на игрална платформа и всички знаели, че е само въпрос на време, преди героят да се завърне отново за нови приключения.
И той го направил. Появил се едва година по-късно. По-зрял, по-смъртоносен, по-тъжен и по-самотен. Променила се и приказката му. Никой вече не вярвал, че краят и ще бъде щастлив, но въпреки това всички в трите големи игрални кралства я разказвали. От уста на уста, от игрална платформа на игрална платформа.
Щастлив или не, краят не настъпил тогава, а чак след още една година, когато се появила третата част на приказката.
Принцът запазил смъртоносните си умения, но в него се възродила и чистотата на идеализма му от първата част на приказката. Тази чистота влязла в битка с мрака, натрупан през годините на убийства, и в крайна сметка успяла да победи. Имало край и той бил щастлив.
Тук свършва нашата приказка за приказката. И започва моята статия за новата част от старата серия за Принца, който освободи Пясъците на времето. Започва с оплакване..."
Честно казано, лично аз очаквах нещо повече от играта, която си постави за цел да запълни празнината от седем години между The Sands of Time и Warrior Within. Очаквах зряла мрачна приказка, която да ми покаже как точно се е получил преходът между жизнерадостния Принц от първата част на трилогията и циничната машина за убиване от втората. Не я получих. Очаквах също игра, която не отстъпва по нищо на своите предшественици, доразвива заложените в тях идеи и предлага достатъчно нови неща, за да си струва изиграването. Не получих и това. Безспорно заглавието има своите иновативни плюсове, като например новата система за повишаване на статистиките, която вкарва лек RPG привкус. Отрицателните му страни обаче също не са за пренебрегване. Трудно ми е да определя какво точно получих. Оценката на Prince of Persia : The Forgotten Sands може да варира от крайно посредствена до добра и забавляваща с интересни идеи, но с пропилян потенциал. Защо? По-лесно ще ми е да обясня, ако просто караме поред, започвайки от най-слабите страни на играта. А именно - битките или...
ЗА ТЪПАТА СТРАНА НА ОСТРИЕТО
ЗА ТЪПАТА СТРАНА НА ОСТРИЕТО
Когато Warrior Within се появи през 2004, игралната общественост беше разделена на две. Едните (мнозинството) издигнаха в култ новата, наистина брутална бойна система, а другите зареваха, че цялата тази жестокост и кървавост не подхожда на оригиналната приказност на Принца. Компромис беше постигнат с The Two Thrones, където имаше и приказност, и качествени битки. Всички бяха доволни и живяха щастливо до момента, в който не се появи The Forgotten Sands, където
ИМАМЕ ОТЕГЧИТЕЛНИ, ПОСРЕДСТВЕНИ БИТКИ
Не, не се изсилвам. Адски ми е трудно да направя връзката между трите думички на обложката Prince of Persia и кухите хак'енд'слаш касапници, които ми пробутва играта. Добре де, разбирам, че някои хора са искали да направят игра, която да се доближава максимално до Sands of Time като усещане и геймплей. Пише го на обложката. Беше казано и в няколко интервюта.
ИМАМЕ ОТЕГЧИТЕЛНИ, ПОСРЕДСТВЕНИ БИТКИ
Не, не се изсилвам. Адски ми е трудно да направя връзката между трите думички на обложката Prince of Persia и кухите хак'енд'слаш касапници, които ми пробутва играта. Добре де, разбирам, че някои хора са искали да направят игра, която да се доближава максимално до Sands of Time като усещане и геймплей. Пише го на обложката. Беше казано и в няколко интервюта.
Защо обаче е трябвало да кастрират така грубо бойната система? И тук не говоря за елементите, които влязоха в поредицата с Warrior Within, за тях е разбираемо, че ги няма, след като не си съвпадат с целите, които си поставя заглавието. Липсата на леката акробатичност в битките обаче - нещо, което е запазена марка на серията за Пясъците и присъства още в The Sands of Time, е крайно необяснима и нелогична. Тук боят е толкова далеч от оригиналната трилогия като усещане, че първоначално имах чувството, че играя някакъв арабски мод на Dynasty Warriors.
АКРОБАТИКАТА И РЕШАВАНЕТО НА ПЪЗЕЛИ
Именно те са причината играта да бъде оценена от мен с 3,5 / 5 точки вместо 2. The Forgotten Sands е събрала в себе си най-доброто от платформинга в новите игри за Принца (включително и тази от 2008) и е успяла да уцели точния баланс между забавление и предизвикателство поне по този параграф, което си е подвиг, достоен за похвала.
Никога преди преминаването през капани и акробатичното стигане от точка А до точка Б не се е усещало толкова гладко и в същото време адски вълнуващо. Сам по себе си дизайнът на нивата е гениален - стабилната атмосфера на заглавието е до голяма степен негова заслуга.
Същински диамант на The Forgotten Sands, който я превръща в ценно бижу и я спасява от забвение, обаче е невероятно хитрият начин, по който Силите на елементите са свързани с решаването на пъзели и екстремното скачане. Докато в боя магията има по-скоро козметична функция, тук е необходимост и нещо наистина полезно, което успява да придаде на играта чар и уникално излъчване.
Лично за мен магията на елементите и прилагането и в решаването на пъзели е може би най-интересната и обогатяваща геймплея иновация в цялата серия за този Принц, след механиката за манипулиране на времето от The Sands of Time и бойната система на Warrior Within. Реализацията и е блестяща.
Предвижвайки се с невероятна скорост из нива и локации, които ви принуждават да използвате силите и на четирите елемента една след друга, ще изпитате всичкия адреналин, който битките са ви спестили, и ще се забавлявате искрено. Поне при мен беше така. И вероятно накрая няма да си спомняте битката с последния бос, а безумно якото скачане по платформи, по които сте стигнали до нея.
ЗАБРАВЕНИТЕ ПЯСЪЦИ
Неоспорим факт е, че това е една хубава, забавна и лесна игра, която със сигурност ще ви осигури един-два уникални следобеда на скачане по платформи и решаване на пъзели. Само толкова обаче . Не знам кой бог на иронията е хвърлил своите зарове, докато Ubisoft са избирали име на играта, но ако не беше платформинг частта, Forgotten Sands би била играта, дала най-малко причини да си спомните за нея, след като веднъж сте я превъртели в цялата серия досега.
Което наистина е жалко, защото това заглавие можеше да е наистина много повече от добра игра. Можеше да бъде шедьовър, който да пресъздава по адекватен начин еволюцията на Принца и убедително да засенчва своите предшественици. Но не е.
четвъртък, 1 юли 2010 г.
Така тъй като напоследък няма почти никакви интересн новини, за които да пиша реших да започна да пиша и за някои по интересни неща, които и на вас най - вероятно ще ви харесат.
И така да започваме. В първия си епизод реших да ви представя една поредица от видеота които са gmod machinima направени са изключително оригинално. Създателят е Bo Schitt youtube канала му можете да видите ТУК.
Ta въпросната серия се казва The Gmod Idiot Box и е разделена на девет части. Съответно -
Част 1-ва
Част 2-ва
Част 3-та
Част 4-та
Част 5-та
Част 6-та
Част 7-ма
Част 8-ма
Част 9-та
И така да започваме. В първия си епизод реших да ви представя една поредица от видеота които са gmod machinima направени са изключително оригинално. Създателят е Bo Schitt youtube канала му можете да видите ТУК.
Ta въпросната серия се казва The Gmod Idiot Box и е разделена на девет части. Съответно -
Част 1-ва
Част 2-ва
Част 3-та
Част 4-та
Част 5-та
Част 6-та
Част 7-ма
Част 8-ма
Част 9-та
Абонамент за:
Публикации (Atom)